Nacházíte se zde: Úvod Naše kurzy Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti Moje cesta s.r.o.

se sídlem Mánesova 1654/24, 120 00 Praha 2

identifikační číslo: 08355690

zapsané v obchodním rejstříku vedené < Městského soudu v Praze, C 317548

pro prodej vzdělávacích služeb prostřednictvím webových stránek https://www.cestasro.cz/ (dále „Web“)

 

  1. ZÁKLADNÍ INFORMACE
    1. a) Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále „Podmínky“) upravují uzavírání smluv o využití volného času a smluv o poskytnutí digitálního obsahu mezi firmou Moje cesta s.r.o. (dále „MC“)  a jeho zákazníkem (dále „Zákazník“) a s tím související právní vztahy.

b) MC se zabývá poskytováním účetních a ekonomických služeb a dále služeb v oblasti vzdělávaní a poradenství (dále „Služby“).

1.2.Tyto Podmínky jsou pro obě smluvní strany, tj. Zákazníka a MC, závazné od okamžiku, kdy si Zákazník objedná Službu. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Službu je možné objednat přes kontaktní formulář na Webu nebo písemnou objednávkou, která je zaslaná na e-mailovou adresu: kropackova@cestasro.cz.

1.3. Smlouva a tyto Podmínky jsou vyhotoveny a uzavírají se v českém jazyce.

1.4. MC upozorňuje, že znění těchto Podmínek se může měnit. Taková změna nemá vliv na práva a povinnosti vzniklé před změnou Podmínek. Zákazník dává souhlas s aktuálním zněním Podmínek při každém jednotlivém uzavření smlouvy.

1.5. Zákazníkem může být jak spotřebitel, tak i další osoby. Spotřebitelem je člověk, který uzavírá Smlouvu s MC mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec svého samostatného výkonu povolání (dále „Spotřebitel“).

 

2. SPOLEČNÁ USTANOVENÍ KE SMLOUVÁM

 2.1.U Služeb nabízených na Webu je uvedena aktuální cena a další informace o Službách a jejich vlastnostech (obvykle zejm. téma kurzu, osoba lektora, termín (neplatí v případě individuálních kurzů), místo konání, počet výukových hodin aj.). Ceny Služeb jsou na Webu uvedeny bez daně z přidané hodnoty. MC může  Zákazníkovi poskytnout slevu z této ceny dle svého uvážení.

2.2. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smluv. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku, které Zákazník vynaloží na to, aby mohl uzavřít smlouvu (tj. např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory atd.), si hradí Zákazník sám.

2.3. Zákazník prohlašuje, že veškeré údaje uvedené v objednávkách popsaných dále, případně v jiných ujednáních nebo komunikaci mezi ním a MC, jsou pravdivé a správné. Zákazník se zavazuje případné změny těchto údajů bezodkladně oznámit MC. MC výslovně upozorňuje, že nenese odpovědnost za jakoukoli škodu nebo komplikace způsobené sdělením nesprávných nebo nepravdivých údajů; Zákazník bere tuto skutečnost na vědomí. Zákazník se zavazuje nahradit MC škodu, kterou by mu způsobil sdělením nesprávných nebo nepravdivých údajů.

2.4. V rámci poskytování Služeb, pokud je předmětem Služby prezenční kurz, školení, přednáška nebo jiná obdobná akce, smluvní strany spolu uzavírají smlouvu o využití volného času (dále „SVVČ“). Pokud je předmětem Služby online kurz, školení, přednáška nebo jiná obdobná akce nebo záznam akce, smluvní strany spolu uzavírají smlouvu o poskytování digitálního obsahu (dále „SPDO“; SVVČ a SPDO společně také jako „Smlouva“).

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY

 3.1. Sjednání Smlouvy probíhá následovně:

3.1.1. Zákazník zvolí druh a variantu Služby. Službu je možné objednat přes kontaktní formulář na Webu nebo písemnou objednávkou, která je zaslaná na e-mailovou adresu kropackova@cestasro.cz. (dále „Objednávka“). Služby jsou sjednávány individuálně prostřednictvím e-mailové komunikace (dále „Komunikace“). Zákazník si domluví s MC přes Komunikaci termín konání Služby.

3.1.2. Zákazník uvede v Objednávce údaje fyzických osob, které se konkrétního kurzu, lekce nebo jiné akce, která je předmětem Služby, zúčastní – jméno, příjmení, e-mail a případně dále i titul a telefon. Zákazník bere na vědomí, že identifikace osob, které se objednávaného kurzu nebo jiného předmětu Služby mají zúčastnit, je pro Zákazníka závazná a bez souhlasu MC není možné tyto osoby změnit, tj. Služby jsou nepřevoditelné. Zákazník dále uvede fakturační údaje závazné pro vystavení daňového dokladu.

3.1.3. Smluvní vztah mezi MC a Zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež MC zaslán Zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka.

 

4. PLATEBNÍ PODMÍNKY

 4.1. Na základě uzavřené Smlouvy se Zákazník zavazuje zaplatit MC Kupní cenu Služby, případně další sjednané platby (dále „Další platby“), a také se zavazuje Službu převzít. Převzetím Služby se rozumí účast na lekci, kurzu nebo jiném předmětu Služby. MC se zavazuje Zákazníkovi objednanou Službu poskytnout sjednaným způsobem.

4.2. Zákazník se zavazuje uhradit cenu za Službu (dále „Kupní cena“) společně s případnými Dalšími platbami (dále společně „Platba“). Platbu lze uhradit jedním z následujících způsobů:

4.2.1. bankovním převodem podle údajů uvedených na daňovém dokladu, který bude Zákazníkovi doručena na e-mail Zákazníka bez zbytečného odkladu po dokončení objednávky.

4.2.3. hotově před konáním Služby (na místě).

4.3. Platba bankovním převodem je splatná podle údajů uvedených ve faktuře doručené na e-mail Zákazníka. Platba se považuje za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky ve prospěch účtu MC. Platba je splatná nejpozději 1 pracovní den před konáním Služby.

4.4. Pokud Zákazník neuhradí celou Platbu ve lhůtě uvedené v odst. 4.3.,může MC odstoupit od Smlouvy. Pokud MC odstoupí od Smlouvy, nezaniká mu tím nárok na případnou náhradu vzniklé újmy. Dokud Zákazník neuhradí Platbu, nemá MC povinnost poskytnout mu Službu a nemůže být v prodlení.

4.5. Zákazník bere na vědomí, že MC poskytne Službu Zákazníkovi až po připsání celé Platby ve prospěch svého účtu.

4.6. Stížnost týkající se platby může Spotřebitel uplatnit prostřednictvím e-mailové adresy: kropackova@cestasro.cz.

5. POSKYTNUTÍ SLUŽBY

5.1. MC poskytuje Služby buď prezenčně, nebo online. Místo a čas je zpravidla sjednán individuálně se Zákazníkem při objednávání služby.

5.2. MC si vyhrazuje právo změnit některé parametry Služby, jako např. osobu lektora nebo datum a místo konání lekce nebo platformu a dále právo na zrušení Služby (odstoupit od Smlouvy), případně její části, z organizačních a provozních důvodů. Veškeré takové změny MC bez zbytečného odkladu oznámí Zákazníkovi na e-mail Zákazníka. V takovém případě poskytne MC Zákazníkovi jako náhradu nový termín poskytnutí Služby nebo otevřený voucher v hodnotě Služby.

5.3. V takovém případě bere Zákazník na vědomí, že se smlouva upraví do režimu SVVČ a odstoupení se bude řídit storno podmínkami uvedenými pro SVVČ.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.1. Zákazník, který je spotřebitelem, může od SPDO odstoupit i bez udání důvodu, a to do 14 dnů ode dne uzavření SPDO. Spotřebitel nemá právo odstoupit od SPDO podle tohoto bodu v případě naplnění podmínek podle odst. 6.2.

6.2. Spotřebitel bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že nemá právo odstoupit od SPDO, pokud mu MC poskytl Službu (tj. umožnil Spotřebiteli účast na kurzu, školení nebo jiné podobné akci, která je předmětem Služby) s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od SPDO. Pokud MC poskytl Spotřebiteli jen část Služby a Spotřebitel následně odstoupí od SPDO v rozsahu dosud neposkytnuté části Služby odstoupí, je Spotřebitel je povinen uhradit MC poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od SPDO. Za částečné poskytnutí služby je považováno poskytnutí vzdělávacích materiálů.

6.3. Pro zachování lhůty dle odst. 6.1. stačí, aby Spotřebitel oznámení o odstoupení od SPDO v této lhůtě odeslal.

6.4. Spotřebitel má právo od SPDO odstoupit i před tím, než začne plynout lhůta pro odstoupení podle odst. 6.1.

6.5. Spotřebitel může odstoupit od SPDO jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči MC. Odstoupení od Smlouvy může například zaslat MC na adresu Praha 2, Mánesova 1654/24, PSČ 120 00, nebo na e-mailovou adresu kropackova@cestasro.cz.

6.6. V případě, že Spotřebitel z jakéhokoli důvodu odstoupí od SPDO, je MC povinen vrátit Spotřebiteli Platbu do 14 dnů od odstoupení. Vrátí ji stejným způsobem, jakým ji od Spotřebitele přijal. MC je oprávněn ji vrátit i jiným způsobem, pokud s tím Spotřebitel souhlasí a pokud jí tím nevzniknou další náklady (např. voucher, náhradní termín, náhradník).

6.7. Zákazník, který je Spotřebitelem, bere na vědomí a souhlasí s tím, že SVVČ je smlouvou, na kterou se podle § 1837 písm. j) Občanského zákoníku nevztahuje právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy. Zákazník tedy nemůže prezenční kurz, školení, přednášku nebo jinou obdobnou akci stornovat, požadovat vrácení kurzovného nebo změnu kurzu. MC a Zákazník se ale spolu mohou dohodnout jinak (např. jiný termín, voucher, náhradník).

6.8. MC má právo od Smlouvy odstoupit za stejných podmínek, jako Zákazník, a to až do doby, než Spotřebiteli bude poskytnuta Služba. V případě, že MC z jakéhokoli důvodu odstoupí od Smlouvy, vrátí si se Zákazníkem všechna dosud navzájem poskytnutá plnění, zejména Platby, a to bez zbytečného odkladu od účinnosti odstoupení.

6.9. MC má právo od Smlouvy odstoupit zejména v těchto případech.

6.9.1. MC není schopna Službu poskytnout;

6.9.2. Kapacita Služby nebyla dostatečně naplněna (neplatí pro individuální kurzy)

6.9.3.z jiných provozních důvodů – havárie, náhlé onemocnění lektora apod.

6.10. V případě, případě, že MC Zákazníkovi společně s objednávkou Služby poskytne dárek, včetně výhod jako je např. sleva atp., je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, pozbývá taková darovací smlouva účinnosti a Zákazník je povinen společně vrátit MC i poskytnutý dárek.

6.11. Pro vyloučení jakýchkoli pochybností bere Zákazník na vědomí, že odst. 6.1. až 6.6. se uplatní jen v případě, že je Zákazníkem Spotřebitel. Pokud je Zákazníkem jiná osoba, má právo odstoupit od smlouvy za podmínek podle příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále „Občanský zákoník“). Pro vyloučení pochybností dále bere Zákazník na vědomí, že tento článek 6. se uplatní pouze na SPDO.

 7. MIMOŘÁDNÉ STORNO PODMÍNKY

 7.1.V tomto článku 7. jsou upravena mimořádná práva Spotřebitele, která MC Spotřebitelům poskytuje a garantuje nad rámec práva odstoupit od Smlouvy podle zákona, které je popsáno v předchozím článku 6 Podmínek. Pro vyloučení všech pochybností MC stanoví, že práva podle tohoto článku 7. jsou zcela nezávislá na právech podle článků, 8., 9. a 10. Podmínek, existují vedle nich, a je možné je uplatnit jen způsobem popsaným v tomto článku 7. Práva podle tohoto článku 7. náleží jen Spotřebitelům.

7.2. MC poskytuje Spotřebiteli právo odstoupit od Smlouvy, a to v případě online i off-line Služby za současného dodržení následujících podmínek

7.2.1. Spotřebitel odstoupení od Smlouvy doručí MC nejpozději 5. (pátý) pracovní den před plánovaným datem konání akce, která je předmětem Služby.

7.2.2. Spotřebitel od Smlouvy odstoupí prostřednictvím e-mailu kropackova@cestasro.cz, a ve své zprávě Spotřebitel dostatečně přesně specifikuje danou akci, která byla předmětem Služby, sebe coby účastníka akce, a uvede číslo objednávky nebo jinak jednoznačně prokáže, že si Službu objednal.

7.3. V případě odstoupení dle odstavce 7.2. MC vrátí Spotřebiteli Platbu stejným způsobem, jakým ji od Spotřebitele přijal, nebo jiným způsobem, na kterém se smluvní strany dohodnou.

7.4. Pokud Spotřebitel doručí z vážného důvodu odstoupení od Smlouvy MC nejpozději 2. pracovní den před tímto datem, učiní MC výjimku z ust. 3.1.2. těchto Podmínek a umožní účast na akci náhradníkovi určenému Spotřebitelem.

 

8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE V PŘÍPADĚ SPDO

 8.1. Tam, kde tento článek hovoří o Spotřebiteli, použijí se ustanovení pouze na Spotřebitele. Pokud je Zákazníkem jiná osoba, řídí se práva z vadného plnění příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a ustanoveními těchto Podmínek, kde se hovoří o Zákazníkovi.

8.2. MC se zavazuje poskytnout online Službu v požadované kvalitě, množství a bez vad.

8.3. MC neodpovídá za vady, pokud vady online Služby způsobilo nevyhovující technické nebo programové vybavení Zákazníka nebo síťové připojení pro přístup nebo čerpání Služby Zákazníkem.

8.4. Způsob uplatnění reklamace:

8.4.1. Reklamaci může Zákazník uplatnit u MC na adrese Praha 1, Mánesova 1654/24, 120 00 případně elektronicky na adrese kropackova@cestasro.cz.

8.4.2. Spotřebitel v reklamaci uvede popis vady online Služby, své jméno a příjmení a kontaktní adresu včetně e-mailu, na který ho MC vyrozumí o způsobu vyřízení reklamace (doporučuje se telefonní číslo, adresa a e-mail, pokud možno shodný s e-mailem Zákazníka). Spotřebitel také uvede své preference k požadovanému způsobu vyřízení reklamace.

8.4.3. Za den uplatnění reklamace se považuje den, kdy Spotřebitel vadu vytkne a uplatní právo z vadného plnění.

8.5. MC zašle Spotřebiteli na e-mail uvedený v reklamaci nebo na e-mail Zákazníka písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

9. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE V PŘÍPADĚ SVVČ

9.1. Práva z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a dále Zákonem o ochraně spotřebitele.

9.2. MC se zavazuje poskytnout Službu v požadované kvalitě, množství a bez vad, tzn. aby v době, kdy je Spotřebiteli poskytnuta:

9.2.1. odpovídala popisu na Webových stránkách a SVVČ;

9.2.2. byla poskytnuta v dohodnutém rozsahu, termínu a s náležitou odbornou péčí.

Služba má vady tehdy, pokud má nějaké nedostatky. Za vady Služeb odpovídá MC v rozsahu uvedeném dále.

9.3. Zákazník může uplatnit právo z vady u MC bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost se se Službou seznámit a vadu zjistit; nejpozději však do 1 měsíce od poskytnutí Služby

9.4. Pokud se na Službě vyskytne vada, která je odstranitelná, Zákazník může u MC uplatnit právo z vadného plnění a požadovat:

9.4.1. nápravu – tzn. dodatečné poskytnutí Služby nebo poskytnutí náhradní Služby; 9.4.2. přiměřenou slevu z ceny

9.5. Pokud se na Službě vyskytne vada, kterou nelze odstranit a nelze pro ni Službu užívat, Zákazník může u MC uplatnit právo z vadného plnění:

9.7.1. odstoupit od SVVČ; nebo 9.6.2. požadovat přiměřenou slevu z Kupní ceny.

9.8. Reklamaci Spotřebitele včetně odstranění vady MC vyřídí a Spotřebitele o ní informuje nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, a to na e-mail uvedený v reklamaci, případně na e-mail Zákazníka. Po marném uplynutí lhůty může Spotřebitel od SVVČ odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

 

 10. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ KE SMLOUVĚ O POSKYTOVÁNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

10.1 zpřístupněnou online Službu ve stejný okamžik zobrazovat pouze na 1 zařízení, totéž platí o přihlášení k uživatelskému účtu, k němuž může být ve stejný okamžik Zákazník přihlášen pouze na 1 zařízení.

10.2. Pro využívání online Služby postačí funkční e-mailová schránka udržovaná ve stavu schopném přijímat zprávy, nainstalovaný softwarový program Zoom (nebo obdobný program), dále běžné internetové připojení s dostatečnou rychlostí a zařízení s hardwarovým a softwarovým vybavením umožňujícím prohlížet webové stránky a přehrávat online videa. Je nutné, aby software obsahoval obvyklé zvukové kodeky a hardware umožňoval zvukový výstup. K přehrání online Služby je zapotřebí mít internetový prohlížeč podporující audio přehrávání. Jiné požadavky na softwarové nebo hardwarové vybavení nejsou.

10.3. Online Služba, která byla Zákazníkovi zpřístupněna, je určena výhradně k nekomerčnímu a osobnímu nebo internímu užití Zákazníka. Zpřístupněním dle tohoto odstavce se rozumí možnost shlédnutí Služby, nikoli předání přístupových údajů dalším osobám.

10.4. Zákazník bere na vědomí, že nesmí archivovat, reprodukovat, distribuovat, upravovat, zobrazovat, předvádět, publikovat, licencovat, vytvářet odvozená díla, nabízet k prodeji ani používat (jinak než v souladu s těmito Podmínkami) poskytnutou online Službu a informace v ní obsažené nebo získané jejím prostřednictvím. Zákazník se zároveň zavazuje, že nebude obcházet, odstraňovat, upravovat, deaktivovat, degradovat nebo mařit jakýkoli ochranný prvek, kterým je Služba zajištěna. Dále se zavazuje, že na online Službu nebude používat žádné roboty, spidery ani scrapovací nebo jiné automatizované prostředky pro přístup.

10.5. Zákazník není oprávněn předávat přístupové údaje k online Službě třetí osobě.

10.6. Zákazník může okamžiku porušení Podmínek zpřístupněn. Zaplacením smluvní pokuty dle předchozí věty není dotčeno právo MC na náhradu škody.

10.7. MC výslovně upozorňuje a Zákazník bere na vědomí, že online Služba zahrnuje informace, které odpovídají stavu poznání, vnímání věcí, náhledu na svět lektorů a povaze poskytovaných služeb. Online Služba má pouze informativní charakter. Zároveň jsou informace podávané v online Službě obecné povahy a nemusí zahrnovat veškeré možné situace, k nimž může v rámci řešení konkrétního problému v rámci ní dojít. MC nenese žádnou odpovědnost za jakoukoli újmu, která by Zákazníkovi vznikla v důsledku poskytnuté Služby.

10.8. MC neodpovídá za nedostupnost online Služby v případě nefunkční nebo pomalé rychlosti internetového připojení nebo z jiných technických důvodů na straně Zákazníka.

 11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

11.1. Osobní údaje Zákazníka MC zpracovává v souladu s příslušnými právními předpisy České republiky a příslušnými právními předpisy Evropské Unie.

11.2. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě.

 

13. INFORMACE O ŘEŠENÍ SPORŮ A DOHLEDU

 13.1. Vyřizování stížností Spotřebitele MC zajišťuje prostřednictvím elektronické adresy kropackova@cestasro.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašle MC na e-mail Zákazníka.

13.2. V případě, že mezi MC a Spotřebitelem dojde ke vzniku sporu, který se jim nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu k České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs, e-mail adr@coi.cz. Spotřebitel také může využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

13.3. Informace o právech Spotřebitelů na společného evropském trhu a bezplatnou pomoc Spotřebitelům v jejich sporech s podnikateli poskytuje Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz.

13.4. MC je oprávněna k provozování činnosti na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

 

14. DORUČOVÁNÍ

 14.1. Smluvní strany si veškerou korespondenci (oznámení týkající se vztahů Zákazníka a MC, zejména týkající odstoupení od Smlouvy) vzájemně doručují písemně prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu) nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb.

14.2. Zpráva je doručena:

14.2.1. v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem;

14.2.2. v ostatních případech podle obecně závazných právních předpisů.

14.3. Při doručování elektronickou poštou Zákazník doručuje MC korespondenci na adresu kropackova@cestasro.cz. MC doručuje Zákazníkovi korespondenci na e-mail Zákazníka.

14.4. Při doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb Zákazník doručuje MC korespondenci na adresu sídla: Praha 2, Mánesova 1654/24, PSČ 120 00. MC doručuje Zákazníkovi listinnou nebo jinou korespondenci, jejíž povaha neumožňuje elektronické odeslání, na adresu uvedenou v daňovém dokladu.

 

15. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 15.1. Pokud nebylo sjednáno jinak, MC není ve vztahu k Zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

15.2. Zákazník na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.

15.3. K řešení sporů, které vzniknou mezi Zákazníkem a MC, jsou příslušné české obecné soudy s místní příslušností dle sídla MC. Tím nejsou dotčena práva Spotřebitele dle příslušných právních předpisů.

15.4. Smlouva je uložena elektronicky u MC a MC k ní neumožňuje přístup.

15.5. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1.8. 2024.


 
Ing. Simona Kropáčková

Ing. Simona Kropáčková

majitelka a ředitelka, lektor
kropackova(zavináč)cestasro.cz
Ing. Oleksandra Meleshko

Ing. Oleksandra Meleshko

senior účetní
meleshko(zavináč)cestasro.cz
Marie Karinská

Marie Karinská

junior účetni
ucetni1(zavináč)cestasro.cz
Jarmila Parvusová

Jarmila Parvusová

administrativa
Nahoru